Selasa, 5 April 2011

Sempat lagi ko ye..mangkuk!

Marah sangat ke statement aku tuh? marah la jugak..ce cite..ce cite...gini al kesahnya...

Pagi tadi dari rumah ke sekolah anank dara aku ada tedengar bunyi orang berteriak kemain nye kuat. Pusing kiri pusing kanan..tuu diaa..melaut manusia kat sebelah sekolah kakak tengah eksesais. Tu semua geng BTN yang datang berkusus kat tempat aku ni. Aduhh...aku mula la memikir tempat mana nak ikut yang dekat untuk mengelak dari mereka-mereka ini. Aku tau ler memang derang tuh semua bukan nak tengok aku tapi aku kemaluan yang besar kalau berada berhampiran dengan ramai manusia yang aku tak kenal ni. IIsshhh....aku ni pemalu,segan, malu, malu dan malu MySpace. Ok ler kalau tak caya MySpace..

Tapi aku nak buat camne? Terpaksa la jugak lalu kat situ sebab terdekat dan memungkinkan aku tumbuk kad (punch card) aku dengan tulisan warna itam..huhu..huh! aku nekad lalu kat situ itupun lepas aku nampak Kak Efa slamber je pun lalu. IYess..u can do it kakchik! Memula lalu memang aku tunduk macam jepun tunduk hormat..langsung tak pandang kiri kanan..perghh...Tuhan je ler yang tau tebal gonne ghoman(wajah) aku. Memang ler tak lawa dahh...aku kan pemalu tahap gaban.

Sampai tengah -tengah antara grup derang tuh tiba-tiba...SERANGGGG!!! hoh??!! terpaksa la aku memberentikan diri di tengah-tengah alam maya tuh supaya derang tak telanggar aku. Ghupenye derang kene buat kumpulan kat sebelah kanan tempat derang bekumpul tuh. Adduhhh..time2 ni la ye korang nak berlari. Itu tade hal la kan. Yang buat makcik agak marah tuh bila makcik sempat merasa ada orang telah menepuk montot makcik yang ala-ala jiana jain ni.Lerr...dan kesilapan aku ialah tak reti nak pusing tengok samada makhluk laki atau
pompuan yang berbuat demikian..Eeeiii...suwey tui kalau pagi-pagi ni dimulakan dengan negatif tindakan.Awat la korang tak tepuk tiang besi tuh? Isshhh...

Kalau ada yang menanya kenapa tak buat lawak spontan jadi penyiasat time tuh? Jawapannya sebab aku x kuasa! bukan merelakan tapi sebab mereka-mereka itu semua lagi ramai dari aku.So jalan terbaik BLAH DENGAN PENUH HORMAT DARI SITU!. Dun waste ur time bebeh. Lagi 5 minit je lg ko nak tumbuk kad.Makanya aku pun berjalan selamber seolah-olah ok ke opis dan tumbuk kad aku dengan catatan masa 0752hrs. Huh! NASIB SEMPAT!

p/s : aku seorg yg sgt tidak suka melanggar peraturan *dulu jaguh

Tiada ulasan: