Jumaat, 22 April 2011

Day 17

20/4/2011

Siries aku takde perasaan bila tengok tarikh tuh. Takde beri makna apa2 pun. Hokey...hokey..pada yang tidak mengetahui..hari jadi aku.Aku rasa sepanjang aku kawen ada sekali je kot laki aku beli kek..selebihnya dia wished je. Dan seperti biase aku tau jawapan dia apa kalau berkait hadiah " abi dah bagi hadiah tak ternilai dunia akhirat untuk ayang..tuh budak 2 orang tuh"...iye..trimas very2 much laki ku..*emmm MySpace

Tapi this year kononnya nak seprais aku ler...kui 0005 (12.05 am) dia sms aku wished aku.Trimas ler laki ku terchenta. Takpe la takde hadiah pun..ibu dah biase...MySpace

Aku memang dah plan baik punyer nak diet ari nih tapi nak dijadikan cite kui 0530 pg aku memerut dalam bank umah aku. Punyer la sakit perut ni tuhan je ler yang tau. Selalunya aku lepas dah melepas ok ler tapi kali ni makin ke sakit.Aku mula risau aku kene apendiks ke hapa..mula la terbayang kalau aku sakit camne dengan budak2 ni..sapa nak jaga derang, macamne laki aku nka datang dengan dia pun tak sihat * kami famili banyak penyakit huhu.. camne budak2 ni nak g sekolah..aku dah tak larat dah. Last2 aku nekad aku kene setelkan budak2 ni dulu. Dengan sedaya upaya ler aku buat rutin macam biase..mandi2, kemas2, chantek2 dak 2 orang ni, tepon Auntie Safi derang mintak tolong bawak aku ngantor ke sekolah mereka n g klinik ambik MC. Terpaksa ler auntie Safie derang mendukung dak adik ke bawah. G klinik feveret aku Klinik Zalfah dapat ler MC sehari.

Huh! aku pun pelik macamne aku leh sakit perut cenggitu.Tambah lak mual2 lagi..kalau gitu mesti orang syak aku peknen padahal aku sakit perut. Aku rasa sebab malam sebelum tuh aku telah memakan sardn yang dicampur 6 cili api yang hanya di ketuk2. Perghhh!!!sedap giloz!Mantopp!! tapi ni la padahnya..perut tak tahan. Bikin malu orang Nogori yo..x tahan podeh!penamo eh!

Balik klinik aku bantai tido sampai tengahari..hamek ko! Ingatkan lepas bangun ilang la kot sakit perut..pun masih berbaki sakit. Huru hara lak pikir camne nak ambek bebudak ni. Petang tuh ujan lak lebat tak hengat..aduhhh!!! Pagi tadi tepon laki aku dia cakap dia pun tak ok...tapi kalau ok dia datang.

Keputusan drastik terpaksa diambil. Dengan kredit tepon yang nyawa-nyawa ayam kene sembelih aku menelepon semua umat yang ada ..adek akan dibawa pulang oleh nanny nya..kakak tumpang teacher Permata balik..setel.

Allah Maha Pengasih..tak sampai 5 minit kakak balik..ayah dia pun sampai..Alhamdulillah!!!
Terus kui 8 malam kami g ambik adek. Sungguh Allah permudahkan urusan aku ari ni. Kirenya ni la besday aku yang sangat tak boleh dilupakan...sambut besday atas katil gitu

Neway...Selamat Harijadi Kakcchik...sweet 13...muahahahaha....
aku dah 31 lerr

Tiada ulasan: