Rabu, 6 April 2011

Hati ku bukan disini

Emm...bukan entri untuk berjiwang-tak-boleh-tahan tapi sebab aku dah mula rasa letih nak berulang-ulang dari Bangi ke Bahau ke Bangi. Hb aku dah rajin menyungut skang sebab banyak duit abih kulu kilir menjemput mengantor kami. Ok la aku trima walaupun kenkdang pedih gek tinger dengar tapi kene selalu muhasabah diri sebab memang duit laki aku je yang banyak habih. Duit aku? buat menyimpan untuk kecemasan dan hari tua kami *iye ke?

Hati aku bulat, xde segi, xde bucu, aku nak transfer. Aku kene buat sesuatu supaya aku ngan anak2 dapat tinggal bersama dengan ayah derang.MESTI! Aku mulakan hari dengan berdoa pada subuh bening supaya Allah memudahkan urusan aku. Sebelum tuh aku cite dengan hb dan meminta restu dari dia. Alhamdulillah Tuhan permudahkan urusan aku dengan berjumpa semua bos besar.

Mesra alam ghopenye derang ni semua. Ni sebab sinonim dengan bos garang sebab tuh tak tepikir semudah ni nak bercakap dengan derang ni. Tq bos!
Surat permohonan dihantar pada pertengahan Feb 2011 dan aku akan menunggu, menunggu, menunggu dan menunggu moga-moga ada rezeki aku bertukar.AMIN!

* korang tolong doakan ye..tq

Tiada ulasan: