Isnin, 3 Oktober 2011

Terbaru pasai aku...

Senin baru (26 Sept) aku dapat mende alah ni atas meja aku. Aku penah merepotkan dalam entri ni pasai ni . Lepas tuh aku penah le mengechek brapa kali ntah kat web MPM ni pasai status aku. Dikatanya takde dalam sistem. Giler frustt aku pasai aku dah yakin bangat nka sambung blajar nih. Akhirnya aku ambik keputusan redha saje aku tak ambik exam ini tahun tapi akan ambik tahun depan. ALih-alih datang surat ni. Lerr...lupa nka habaq mai...dalam sampul ni adalah jadual exam STPM untuk 2011. Makno eh aku adalah salah seorang calon untuk exam ni.

Selama ni aku telah salah masuk sistem yang menyebabkan aku berubah fikiran. Jahat tau! Tapi yang lagi sadisnya dari hari jadual ni mai bermakna aku hanya mempunyai masa lebih kurang 1 setengah bulan untuk belajar. Nak kene cover untuk 5 subjek dowwhhh..giler aahhh!! La ni efek pada diri aku ialah aku tak lalu nak makan bile ngingatkan exam ni. Makin dekat hari, makin aku blajar makin ler aku tak boleh nka sumbat makanan. Bagus tak?KUrus? Memang suka kalau boleh kurus. Tapi kalau gol terus? NAUZUBILLAHHH!! moga Dia akan beri aku kesempatan untuk menduduki exam ni.

Tapi kenapa aku maseh ada masa untuk hapdet blog ni? Sebab aku nka luahkan kat sini apa aku rasa. Aku rasa macam aku boleh buat. AKu harapa Dia luaskan kepala otak aku untuk terima apa aku blajar dan moga apa yang aku blajr sedikit sebanyak kuor ler dalam exam tuh nanti.Amin..amin....Naseb ler aku dikelilingi kengkawang yang memahami. ADa yang bagi sokongan untuk aku terus je ambik exam tapi ada juga yang kata aku buang masa. Ahh...pedulik kan! bagi aku ini yang aku nak so must face it. Mesti..insyaallah..Aku perlukan bantuan dari Mu Ya Allah..

Tiada ulasan: