Selasa, 5 April 2011

Aku dah konpius

Aku benarnya memendam rasa *x tahan ayat..hehehe
aku dari dulu lagi mengidam nak genggam..


............................



..............................


................................


..................................


GENGGAMMM...segulung ijazah MySpace

oohh...its like a dream come true.
Tapi benarnya aku pun tak tau apa yang dalam pikiran aku.EEmm...camno dalam kepalo sendiri pun tak tau? gilo apo??hahaha..aku konpius. Aku dah register untuk ambik ekzem STP semula. Ok dulu aku ade ambik STP tapi jangan di tanya la lulus ke idak..memang aku nyesal sangat sebab tak belajar sungguh-sungguh dulu. Aku admit ler aku memang seorang bengap even dalam famili aku pun tersohor aku yang bengap cipan.Hmm...time cikgu ngajar den melangok yo kojo eh atau kenkadang MySpace..:( too bad

Kembali ke landasan.Ramai yang tak setuju dengan cara aku yang nak ambik STP sebab ramai soh aku terus ambik degree guna pengalaman keje. Tapi benarnye aku ada plan baeekkk punyer dengan sijil STP tuh tapi tengok la gone gayanye. La pun aku haram kot stat blajar apa-apa lagi..haru!

Bile dah tak penah usik buku ni aku mula pikir nak ambk diploma terus cumanya kene ambik masa ler..4 tahun..kalau aku lulus semua ler.Kalau tak sampai anak 10 kot baru aku abih blajar. Lepas tu aku ingat nak sambung ambik ijazah..iyess! IJAZAH. Bayangkan aku memakai jubah dengan topi itu menggenggam skroll tuh...ambik gambar sambil lempar topi ke atas..MySpace..kalau la...kalau la...

Ngape tetibe kuor entri ni? Sebab tadi aku terbaca blog sahabat aku. Member dapat sambung belajar. Huh! aku sangat jeles bila membaca entri dia tuh. Bukan jeles sebab dengki. Aku jeles sebab aku tak dapat sambung lagi sobab eh ado masalah dalaman negaro. Xpo la den ambek cito ekau buek penaik semangat den untuk terus maju belajar untuk sambung belajar dan mendapat degree.

* entri gigih aku dengan jiwa yang meluap..huhu

Tiada ulasan: