Khamis, 29 September 2011

Rindu x?

Me n the geng selamat kembali ke INFRA dari kuantan at 1700hrs. Ikut Opis hour tui.Bukan apa...senang nka pulang barang. Banyak sangat barang terutama beg peserta. Bayangkan je la...aku bawak untuk 110 orang peserta siap extra 10 lagi tapi yang datang hanya 42 orang. Last sekali abih kursus aku sedekah je ler sebanyak mungkin pada makcik-makcik, pakcik-pakcik dan abang-abang sana. Seronok ler derang dapat beg tambahan. Siap mintak untuk JKKK yang tak datang tuh. Bagus tui.,muahahaha..rezki kamu ler.

Dari segi diet aku lak.Mati-mati aku hengat bila x ambik nasi, makan lauk berat akan menten. Tapi idokk. Berat menaik ghopenye. Ntah mana silap pun tak tau la.Tensi tui aku. Padahal menum air kosong pun banyak jugak tap still x turun. Oo lahai...lupa nka bagitau, kami melepak kat Hotel Grand Continental Kuantan, dok depan je dengan Kuantan Parade. Nothng great about Kuantan. everything is expensive. Sangat tidak berbaloi. Aku rasa dia kira dengan duit minyak dan duit tol sekali ler.Bayangkan extension wire yang 4 bradek tuh leh juai rm 26 kat Giant n jenama Giant. Tak berbaloi kan. Padahal aku beli kat Warta Bangi baru je belas2 something.Gilo!So aku nka nasehatkan pada kengkawan yang nka pegi Kuantan dan teringin nka beli baju ke atau sebarang souvenir dari kuantan beli je kat KL. Lagi giler murah. Betull!!
.
Esok keje, lepas keje aku nka terus balik ke kampung nak ambk adek. Rindu giler kat adek. Apa la kabar dia...tadi tepon tak hangkat..rindu kakak n adek..tunggu ibu okeh..

Tiada ulasan: