Ahad, 16 Oktober 2011

1 tempat, 1 masa 2 kejadian berbeza (sila buka zip seluar anda)

Fuhh..fuhh...kemain banyak sawang dan habuk kat blog ni ye. Alahai..blog ibu sayang,ibu tak sempat la nak jenguk2 kamu..bizi bangett!Ibu bizi mengejar cita-cita ibu. Ni ibu ada cerita ni skit..errr..ape hal aku beribu bapa ni? Uhh..cite mudah..buang tebiattt!!huhu

Aku bukan nak gelakkan orang jauh sekali nak memperlekehkan maruah orang. Tapi apa yang aku dan laki aku nampak memang sesuatu yang lawak dan memang tak boleh diterima akal langsung. Tapi ape2 hal aku gelak dulu ye....muahahaha

Kejadian ni dah 2 minggu berlaku. Masa tuh hb aku datang ke Bangi. So kami seperti biase memang akan makan kat luar la. Dan tempatnye seperti biase adalah di Medan Selera Sg Ramal..Sate Willy. Tapi sebelum tuh aku kene pegi jemput hb aku ni kat Ampangan, NS. Tu dia aihh...kemain jauhnya. Aku malas nak balik ke Bahau sebab memikirkan esok nak kene balik pagi-pagi dengan anak-anak..letih la.

Seperti biasa kami pilih highway LEKAS untuk nak lekas sampai Bangi. Err..ke Sg Ramal benarnya sebab sate Willy tuh dah nampak melambai-lambai...tunggu ye..Sebelum sampai ke Sg Ramal tuh kami kene lalu tol RM 1 mendekenamatol tuh..lupo! kete tak la banyak Q tapi terkawal la. Sebelum 1 kete je lagi nak lepas untuk ke turn kami..tetibe aku terpandang kete yang tol sebelah.Macam kete lama la jugak brand Nissan hape ntah Derang tengah nak bayar tapi tiba-tiba kuar lak pesengger sebelah. Yang tak tahan tuh member tuh pakai kain pelekat doowhhh...rupenye kete derang enjin dah x power. Terus kete tu majuk tak nak jalan..sian tui. AKu rasa faktor umur kete tuh kot dia jadi lagu tuh. Terus ler member tuh menolak kete tuh ke tepi. Tak tahu la apa dia rasa tapi yang pasti malu tahap 10 kot..aduaaiii...klau aku pun..

Yang lagi bestnye..kete yang kat depan aku ni pun buat lawak jugak.Member pakai kete kebal. tau la cermin tingkap tuh tak berfangsi tapi takkan la sampai nak kluar tarik cermin tingkap tuh kot?hahaha..lawak ler lu bro!Aduhhh....macam-macam la. Tapi bagi aku dah cermin tuh tak boleh nka tutup..bior ke je ler..ape hal nak susah payah? bukan ujan pun dak..


Tiada ulasan: