Isnin, 3 Oktober 2011

Akhirnya aku disini..



Disini di mana? di tempat duduk aku ni dan menghapdet blog aku. Al kesahnya disebabkan aku patutnya berada di perpustakaan waktu untuk mengulangkaji segala soalan percubaan tapi aku jadi macam tensi la pulak. Asyik jawap soalan matematik yang tak penahnya dapat jawapan. Last-last aku berguru dengan adek aku yang kat Perlis tuh. Boleh la tolong aku selesai 2 soalan. Memang aku lembap la.Aku dah lama tak belajarkan. Dulu tuh ade cekgu yang ajar..senang ler skit. Skang semua atas kaki sendiri. Terbeban den!

Dan skang aku amat tensi sekali bila aku tak boleh menjawap soalan berkaitan angka-angka ni. Dah la banyak paper lagi aku tak cover. Rasa amat terbeban. Skit lagi aku rasa macam tka nak ambik je exam ni. Aku pun dah nampak tangga ke universiti pun dah jauhhhh sangat. Macam takde harapan je aku nak pegang ijazah tuh. Emmm...stupido i am.

Tapi aku tau semua ni takkan berlaku tanpa izinNya. AKu redha dengan apa saje resultnya. Doa aku moga aku tak gabra on tat day dan aku tak bagi kertas jawapan kosong. AMin.

* aku ketika tak boleh jawap soalan..tensenn!!!

Tiada ulasan: