Khamis, 15 September 2011

Open house 2011

Opis aku buat open house hari ni. Oppss..bkn opis..bahagian aku. Fuhh..letiih gile rasanya bila wat jamuan ni. Bukan letih buat keje ye..letih nak ngabih makanan ye..hehehe..sila ambil maklum.Tapi bagi aku tak berapa nak menarik jamuan ni sebab aku rasa aku tak cantek..boleh? Muka aku sembap yaww sebab aku telah memakan belacan yang aku tak tau ia adalah belacan..boleh?Punye la sedap makan ikan keli cecah air assam..perghh!!slurrppp!!hehehe..tats y muka aku pun membengkak macam belon malam tuh.Ala..kan aku dah cite kat sini.

Disebabkan itu aku sedaya upaya mengelak untuk bertemu dengan paparazi.Issshhh...malu la kalau mike semua tengok muka aku yang kembang membengkak ni. Ok badan aku dah naik tapi skit je okeh!Pipi aku bukan tembam sebab gemuk okeh.

So tugas aku kali ni ialah menyediakan buah-buahan je. Aku berkolaborasi dengan opismet aku Safi. Dia dah siap beli buah honeydew dan anggur maka aku pun beli ler buah epal untuk tidak menghampakan dia..hahaha.

Malas la pulak nak cite lebih. Jap lagi next entri aku bagi pulak gambaran semasa sepanjang kejadian tersebut.

Tiada ulasan: