Sabtu, 17 September 2011

Bukan seperti yang dijanjikan..

Sori la geng. Entri ni bukan pic yang aku janjikan sebab pic mostly dalam pc kat opis. Nanti hokey aku masukkan.

Cuma ni aku nka luahkan kesakitan di badan aku. Sakit sesangat la. Semalam suami aku datang dia dah mintak tolong dia picit-picit badan aku skit. Picit sakit okeh..bukan geli-geli..tak baik tau korang! Aku pun tak tau kenapa badan aku ni sakit sampai macam ni. Tak boleh kene pegang skit pasti rasa macam bengkak je. Gilo tui! Yang aku pelik tuh angin tak abih-abih kuar. Dari mulut ke, montot ke semua lengkap. Berangin sangat kot badan aku? Esok nak cari orang picit kan badan aku ler. Tak tahan tui.

Udoh ler muka aku bengkak-surut-pun-sikit-je. Ni badan lak sakit-sakit. Takkan sebab aku buat keje potong buah hari open house hari tuh kot? Musykil tui.

Tiada ulasan: