Jumaat, 23 September 2011

Baru beli ni tau..

Dah berbulan aku impi nka beli MP3 player ni. Tapi bila nka beli je ade je halangan. Iye ler..dari abih duit beratus beli mende alah ni baik aku beli pempes anak ke, susu anak ke. Tapi kali ni aku nekad. AKu lelapkan mata je ngulur duit beli mende alah ni.

Disebabkan tak lama lagi aku nka berjalan jauh maka tepat la kot tindakan aku nih. Beli..jangan tak beli.

pic:tq darling google

Kat atas ni ler gejet baru aku. Brand sony nwz-b162f. Suko ati den dapat boli mnde alah ni.Aku bawak adek aku sekali teman sebab dia pandai bab mende elektronik ni. Yang tak bestnye cino kodai tuh tadi kemain bangang nya. Bila orang tanya sony mp3 2 gigs dia cakap takde. Ape ke bodoh nya cina tuh padahal kami semua nampak ada yang 2 gigs kat bawah cermin display tuh.

Yang nampak tadi memula warna biru dengan pinky je. Tpi tak minat aku dua-dua kaler tuh. Ade 1 lagi kaler kat bawah tuh tapi pueh aku ngan budak sales tuh bagitau nak nengok kaler lain tapi haram kot cino nak alih. Dia buat derrkkk je. Geram tui! Memula nengok warna cekelet tapi tak cantik la pulak. Nampak merah terus mntak tukar. Lagi adegan kuang ajar dari cino tuh bila dia campak je mende alah ni. Mangkuk tui!

Tapi takpe la sebab aku nak sangat mende alah ni maka aku bayar dan terus blahh je. Tak koso denn!!Nyampah pun ado nengok muko mangkuk tuh!

Tiada ulasan: