Khamis, 21 April 2011

Day 10 - 14

13 - 17 / 4/2011

Disebabkan aku dah lama x updated sebab aku tido awai maka xde la aku hapdet pasai diet aku nih.Tapi weekend lepas aku balik umah Bahau haram pun aku tak timbang sebab aku takut jarum tunjuk ke angka lebih dari 62++..OMG!!

Lagi sebab aku jarang hapdet

1) *ulang sebab tadi dengan penjelasan aku nak ngajor anak-anak aku tido awal dan bangun awal. So nanti bila dah sekolah takde la derang mengelat nak bangun mandi wpun skang aku dah rasa susah giloz nak kejutkan derang ni bangun mandi.Jangankan si kakak, si adik pun sama susah .

2) Aku plan tido awai aku akan bangun awai dalam kui 0430 nak kemas umah, nak kemas blog aku ni sekali. Tapi gamaknya macam dah tak boleh je sebab aku selalu terjaga setiap jam buat milk adik. Ibu mithali kan aku? Laki aku jauh je ni..kalau dia ada dekat aku memang keje dia ler yang buat milk anak. Selalu terjadi perkara aku akan terbangun kui 0530 pagi..itupun dah ditolak dengan masa aku berangan bergolek tak hengat ..tu la pasai bangun lambat.

3) Jangan aku bermimpi malam tuh atau stat mimpi kui 0400. Kalau subuh spie tuh aku mimpi memang alamat nye hapdet sekadar hapdet dalam mimpi je..huhu

4) Jangan aku bergayut dengan laki aku tengah-tengah malam. Kalau gitu citenye makanya memang benar aku akan bangun jam 0530.

Err..macam banyak lagi alasan aku ..ok la..lebih tepat kalau dikatakan aku ni ada penyakit malas nak hapdet...huhu..senang cito!

Tiada ulasan: