Rabu, 6 April 2011

ADik pun dah pandai merajuk..

Simptom ni benarnya baru ni je aku nampak. Dalam 2 3 minggu ni. Aku jarang marah dak adik sebab dia yang selalu jadi mangsa buli'an kakak. Bukan tak penah marah, penah tapi jarang ler..sikap ni mula teserlah bile balik Lonek umah ayah derang. Ayah derang ni suka sangat mengusik anak -anak dia sampai nangeh2 bebudak ni. Aku lak pantang dengar derang nangeh sebab aku dah hari2 dengar kat Bangi.

1 hari kat Lonek tuh ayah derang ni telah marah dengan ini adik. Bukan marah sangat pun..marah2 manja je. Amboih yang dak adek tuh punye la muncung, pandang muka ayah dia sampai x bekelip tuh.Kemain bulat mata dia. AKu takde hp canggeh nak snap pic klau tak memang aku buat untuk santapan mata korang. ADa lagi. Skang dak adik ni sudah pandai guling2 macam kucing kejor ekor sendiri ..kalau kita ambik barang kat tangan dia...hahahaha...sungguh2nye guling ditambah dngan menyanyi sekuat hati dia..muahahahaha...lawak la adekk!!MySpace

Nak tegelak ibu tengok adek buat muka lagu tu. Amboihh!!anak dara ibu ni dah besar ler. Ini bermakna ibu dengan ayah sudah boleh bekeja keras untuk memberi adik kepada kakak sukainah lak.MySpace

1 ulasan:

intanurulfateha berkata...

kak, tenks sbb dtg belog kite.
kite mmg 25 tahun, dah tua dah kan?
T__T