Khamis, 12 Mei 2011

Kojo gilo

Petang rabu semalam aku julung-julung kali telah wat keje gilo. Balik ke Bahau...miss my hb maybe..huhu..benarnye aku bosan duk kat Bangi ni bila ayah budak-budak ni takde. Sangat membosankan!Tak tau la...sunyi sungguh malam aku bila ayah dia takde.Lerr..normal ler kan..dah nama pun suami kita..tentu la rindu-rinduan..lain ler korang semua yang dok serumah hari-hari. Macam aku ni dah nak masuk 5 tahun kitorang join Kelab Perhubungan Jarak Jauh ni..tapi anak dapat jugak 2 ye tak dalam jauh-jauh pun..rezki maa...huhu

Benarnya aku tak rancang pun nak balik Bahau. Petang balik keje tuh je rasa macam rindu nak tido atas lengan ayah derang. So bila tanya dia..dia kata ok *off koz ler maka aku pun pecut ler kete dalam kui 1815 (6.15pm) bergerak. Naseb la anak-anak aku baik walaupun dak kakak sempat lagi mengusik dak adek dia *betul2 wat ibu hangen

Alhamdulillah dalam kui 2000hrs (8pm) kami selamat sampai ke umah kek Lonek. Sian gek tengok anak-anak aku macam penat je tapi steady. Anak2 aku rock semua..selamber je tido lambat even esok nak bangun travel pagi-pagi..caya la gals!
Esok subuh spie aku gerak dengan anak-anak ke Bangi.HUh! penat tapi seronok sebab keh jumpa ayah derang. Lepas rindu kami *harus ibunya...

Lepas ni pun sama jugak..aku akan mengulangi kesah-kesah kojo gilo aku ni selagi aku mampu dan selagi aku tak dapat tukor..huh! memang kojo gilo tapi kalau sanggup apa saja kann...huhu

Tiada ulasan: