Rabu, 25 Mei 2011

Anak dara saya

Kakak memang ler seroang budak yang aktif. Minggu lepas aku g ambik dia kat tabika teacher dia kata kakak menang game kuiz dianjurkan oleh dental Bangi.Aku tengok kakak takde la eksited sangat tapi teacher dia punyer eksited bercerita..tak tahan toi!hahaha
Rupenye dalam kuiz tuh derang bagi hadiah berus gigi. Hadiah tu lak ada 5 je n she won one of it..terer gek anak aku ni ye!Tersepit gek la bangga pada dak kakak ni.

Dak adik lak dah boleh jalan dengan lancarnya. Dah takde duk jatuh dah. Dia belasah jalan sampai tak reti nak duduk.Hemm....nampak gaya ibu dah boleh beli kasut ler untuk adik nih.Kelakar jugak tengok adik jalan. Macam orang sakit parkinson pun ada..getar sana sini..muahahahaha...apepun adik dak berjaya melepasi satu halangan dalam idup dia..chaiyokk adik!ibu bangga ngan kamu tau!

Seronok aku rasa bila tengok peel anak-anak dara aku nih. Masing-masing dengan perangai sndiri. Skang paling syok bile tengok derang gaduh. Dulu-dulu akak je yang pandai lepuk lepak adik ..tapi skang adik pun dah pandai balas. Maka terjadi ler scene bawang putih bawang merah..lepuk sana lepuk sini..lawak tui!muahahahhaha

Eemm...aku bahagia Ya Allah. Terima kasih atas kurniaan Mu ini. Mahligai ini pernah hampir goyah tapi alhamdulillah ianya kembali kukuh. Terima kasih Ya Allah menganugerahkan suami dan anak-anak ini kepada ku..terima kaseh