Selasa, 10 Mei 2011

Adik muntah belahak

Malam tadi stat kui 2 pagi dak adek muntah belahak. Aku tak pasti adakah disebabkan susu baru ni tak serasi ke..tapi benarnya lama dah adek ni batuk-batuk. Habih toto berbau dengan muntah adik..eemmm...tak tahannya kakak lak..sanggup dia tido atas lantai sebab tak tahan bau busuk.Katanyanye la..dia tak tau dia pun dulu gitu gek...hehehe..anak-anak ni ..memang ler!

Hari ni aku plan nak bawak adek g klinik. Dapat ler aku mc sebab nak jaga askar ni. Tapi yang pelik bile kat klinik elok lak dak adek ni main ba..ba...chak dengan sapa-sapa ntah kat klinik tuh. Iye la..dia pun demam baru nak jadi..tapi takpe aku memang nak anak-anak aku jadi kuat..takde la merengek-rengek sebab batuk ke demam ke..Alhamdulillah..

Balik je dari klinik...dengan aku-aku sekali belayar sampai ke India..Hambek! ni la pasainya bila dah jadi ibu ni..malas ke rajin ke kene gek la bangun layan anak-anak dengan darurat-darurat macam ni.,kui brapa sekali pun.

*Harap-harap ayah datang ari ni..semua rindu ..ibu lagi ler..hehehe

Tiada ulasan: