Khamis, 15 Disember 2011

Asyik menyinggah je..

Ni dia..tuan nyer blog dah mai selepas bertahun-tahun tak hapdet.Baguih tui kan ka (pinjam sat trademark hang naa..).Bila aku tengok balik dari 28 Oktober last aku menulis dalam blog ni..kemain lamanya wehh!! Ni nak exam nyer hal la ni. Ok cakap pasai exam ni dalam entry yang lepas-lepas kan..semalam 14 Disember 2011 adalah kertas akhir aku..kertas BM 1.Perghhh....memang mencabar minda dan menggoncang buah jantung aku ni ha...maklum ler orang belajar last minit ni..

Sepanjang masa bermula dengan tarikh aku dapat jadual exam tuh aku dah stat study (la sangat..huhu) untuk exam ni. Naseb ler aku ada akak ipar yang keje cekgu kat Terengganu tuh maka dia menasihatkan aku study menjawap semua soalan percubaan stpm 2011 seluruh Malaysia. Haa...kaooo!!1 negara nyer paper aku print...naseb ler zaman dah maju ni..xde la aku nka kene cari kengkawang baru dikalangan cekgu seluruh negara nak dapat soalan. Taip dalam google then terus print out. Mudah dehh?

Alhamdulillah aku dikurniakan kawan sekerja yang sangat membantu. Dari segi pegawai penyelia aku..dia memberi kelepasan kepada aku untuk duduk study di library. Apa-apa hal dia tepon aku. Terima kaseh semua. Aku berserah dan bertawakal pada Allah sepanjang masa exam.

Doa dan tawakal la aku pada Dia moga apa yang aku study kuar la dalam soalan exam. Allah Maha Besar! Alhamdulillah ada juga soalan yang aku sempat study subuh spie sebelum exam kuar tapi boleh jawap tak ko kakchik??Alhamdulillah bulehh! walaupun dah lama tak mempraktikkan kelebihan merapu aku ni..huhu.

Ape pun aku kene tunggu bulan 3 tahun depan ler nak tau resultnya. Aku malu nka berdoa meminta kejayaan atas usaha aku yang sedikit ni tapi Allah Maha Mengetahui. Hanya Dia yang boleh merubah segalanya kan..kalau aku gagal pun aku redha dan aku bersedia untuk duduki peperiksaan tuh semula tapi kalau lulus..ALHAMDULILLAHHH!! err...korang kengkawan aku yang baek hati yang membaca blog aku ni tolong la mendoakan kejayaan aku ni ye..hehehe..luv la fren.


Tiada ulasan: