Rabu, 21 Disember 2011

Dari aku



Adakah clear pada pandangan korang hape mende alah setan ni?

Tapi kalau aku nak korang tengok secara menjauh dan besar gambornya..dah boleh agak kan??

(


)


(


)


(


)


(


)


(


)


(


)





IYEEE!!ni la mende alah setan tuh. Pregnancy test. Diumumkan penulis blog ni disahkan peknen anak ke3 dowwhh..ALhamdulillah. Dalam pada aku sebuk berstudy untuk exam tuh kan sempat lagi memproses anak ye..eehhh...kalau tolak permintaan suami..derhaka..kene laknat! Tapi dah memang dalam perancangan kami sefamili untuk member adek kepada Sumaiyyah dan Sukainah dalam masa terdekat ni.

Tapi berapa bulan dah usia kandungan aku ni? Minta mahap aku tak tau sebab aku langsung tak hengat bila terakhir MIss P aku mai melawat aku...bulehh??
Muahahaha

Tiada ulasan: