Selasa, 15 Februari 2011

kritikal sungguh

woopppss! bkn kritikal nak mati ke hapa time kritikal bg aku adalah bila pg2 tgh ready nak g keje.
slalunya 5am aku dh bangun utk setting umah n diri aku sbb aku kene ready sblm askar comal 2 org tuh bangun. klau derg bangun kalu..mmg aku kritikal la sbb nak mandi ke, hapa ke mmg x blh. sumaiyyah ni aku rasa mmg lahiriah utk mengerjakan adik dia la agaknya. dia syg adiknya tp klau membuli sukainah mmg hobi dia. ibu ni lak bila dgr adiknye nangis sbb dh tau knape akn bertambah tensi terutama bila tgk jam dh kui 7am.




warggghhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
jemm segalanya!!!


kali ni bukan stakat nak jd hulk..aku akn betukar jd ella rock kapak..abih segala volume aku terbitkan dr mulut ibu comei nih.
last2 ibu akn g keje dgn muka pucat mcm mayat yg mana ibu akn jd mayat terhebat n mamavom2
blh gitu?
ada sekali dh siap2 mandikan 2 askar ni, dh cantik2 giler dh anak dara2 aku ni..alih2 nak kuar pintu je yg si adik lak berrak...aduhh!!! tensiii!! x tau la nak nangis ke hapa....sabar je la...tp nasib ler sempat..
tp slalunya punch kad masih itam masanya..fuhhh..NASIB BAIK...tp mmg kritikal masa2 dr 0700hr sampai 0730hr..anak2nye hal buat aku slalu nak luruh jantung...
eemmm...sabar yo la

1 ulasan:

Makbed berkata...

aaa.. tu buleh tukaaarrrr.