Khamis, 10 Februari 2011

apo den buek time coti2 kek lonek?? (1)

aku slalu ikut mood.klau mood ok aku akan mula melipat baju yg membusut mcm gunung kilimanjaro sampai lenguh pinggang aku..paham la ye betapa 'rajin'nye ibu maiyakayna ni..huhu
kenkadg aku akn mengemas rumah yg sekankng kucing tuh dr menyapu sampai mengemop dgn kilatnya caya la aku tipu ayat berkilat tuh,..haha
. pengpaham je la laki aku bkn jenis yg selesa umah kemas sesuai dgn status dia sbg petani yg bz..sepah mcmane pun dia leh idup dgn slambernye*geram tui
paling aku pantang bile tgk baju yg x basuh dlm bakul,,serabai sungguh!maka abih la segala baju yg ada dh basuh ke blm basuh ke tgh pakai ke aku akn terus bt campakan hikmat ke msin basuh tersetia utk berkhidmat *kenkdg laki komplen baju cpt reoput sbb hari2 dok basuh..huhu
tp slalunya mood aku akan bergabung menjd terbaik gumbira kuasa 3 yg mana aku akn menggabungkan semua keje dlm 1 masa..tgk..bertuahkan enchek shubli mendpt aku sbg bininya..
MySpace
paling syiok dlm idup aku ialah bila semua keje rumah selesai tanpa gangguan dr askar2 yg 2 org tuh..klau x mmg haram x jd keje ler..maklum ler..
olh itu percaya la semua yg aku tulis ni adalah benar2 belaka sbb aku bosan mata x leh lolap laie..
* masa ditulis 0110hrs

2 ulasan:

Unknown berkata...

macam tu la isteri mithali....selamat berkenalan....

siti fatimah aka kakchik berkata...

tinggi sgt darjat tuh..kita semua istri mithali sis. niwei..welkam n tq sbb sudi jln2 ke pondok buruk teman