Rabu, 2 Februari 2011

anak2 aku




aku rasa kemain la aku guna id anak aku utk blog ni tp kurang cite pasai derang ye x?*ibu gile glemer.. huhu....
mula perkenal kan Sumaiyyah

1.suka bhskan diri sbg "kita' ..aku brani potong jari dia blajar kat tabika ganti nama diri tuh


2. anak num 1..dulu time xde adik org panggey 'adik' la dh kuaq adik kene tukar jd 'kakak'. kita x suke tau ibu


3. kenkdg jd bodigad adik n ibu tp slbhnya suka buli adik sbb member x pandai lg melawan..x bess tau bu xde geng nak gusti


4. suka tlg ibu sepah umah..ibu senyum je tgk umah sepah..suka kot


5. adik comey sbb tuh x tahan nak cubit pipi dia je..hehehe..kene bodek baik punyer


6. slalu tunjuk hero kat skolah..korg leh tahan x kalu hari2 jemput hari2 cekgu mengadu anak korg tepuk cekgu?


7. kita sayang tiche..yg ni harus la


8. sgt suka menyanyi n menari, pantang nampak tongkat atuk..wat jd mic, pantang dgr muzik, mula aa menari...ibu nak kakak jd qariah la


9. sgt suka menolong ibu memasak di dapur...skang garam dh bercampur dgn kunyit..segala ibu masak jd kunin..kakak pandai kan ibu??


10. sgt takut dgn kucing...geli! aku pun x paham knape dak kakak ni alegik benor dgn kucin


11. selalu usik sukainah.. x tahan la klau x usik sehari...merdu dgr ibu lak 'nyanyi' kat

12. ayat feveret 'tampar kang?!!'

13. terer bergusti..aduu..risau ibu ni syg..


14. suka mkn sayur ngan ayam..sbb ibu suka bli 2 mende alah ni je...huhu

15. suka menum milk adik..slalu ibu kene bli milk adik sbb cpt abih

16. kita x takut dgn org lg besar atau lg tua dr kita...cthnya kak gal

17.suka gaduh dgn ibu..haku x tahan bab ni ler

18. suka wat havoc kat mane2 klau x dpt mende yg dia nak..glamer kan?

19. akhir klau x kurang...menat tgk drama melayu..mula2 teman ibu last2 jd kipas susah mati la plak..
20. x suka ikat rambut..rimas ibu lg rimas tgk ko srabai kak

notakaki : ibu ckp
kita ckp

Tiada ulasan: