Jumaat, 26 Ogos 2011

Ucapan raya

Dikesempatan ni aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua korang yang baca blog aku ni (ok..aku tau memang takde yang baca blog aku nih)

Raya tahun ni aku tak balik Kedah okeh..eko-no-money. So boleh ler sesape nak datang ke umah aku kek Jolobu tuh..

Pada yang beraya jauh-jauh tuh jangan keselamatan rumah anda...iye la..ingat orang je kene jaga keselamatan ke? umah pun kene tau! masuk dek orang yakni pencuri ilang ler weh rete bende...
Oleh itu kalau yang duk taman tuh jangan lupa inform pak polisi ketiadaan anda dirumah untuk derang pantau okeh..

Kalau kat kampung lak..beringat ler pada yang ada anak. Tengok-tengokkan anak tuh..kot la ramai-ramai sepapat tuh ada lak yang kreatip buat mercun dari bahan terbuang ke,bahan semulajadi ke..ingat anak-anak anda yang baru mula nak idup baik kecik atau dah besar iye..

Aku pun dok ingat kan orang.Aku pun kenkadang lupa tapi takpe la kan..kita ingat mengingati iye

Akhir kalam...berhati-hati di jalanraya

Tiada ulasan: