Sabtu, 15 Januari 2011

habeh subuh denn!!

spt biase aku akn bangun subuh spie klau ari keje. tp pg hari ni agak spesel sbb kui 6 je dak adik dh bangun kot saje nak teman kan ibu subuh2 yg hening ni. benarnya kui 3 lg adik dh bangun..aku sedor2 je adik dh jd komando luar pintu dekat dapur nasib baik dia x menuju ke tandas dgn jayanya. chek2 balik member dh teberak patut la dia sedor awal. aku basuh montot dia terus bg milk n terus melayang.

tgh2 aku mandi aku dh dgr lain mcm je bunyi kat luar pintu bilik air nih. mcm suara kakak pun ada..dgr mcm dia tgh mengajar adik dia ckp..hahaha...intai2 sat..tekaan ku benar2 belaka...adik n kakak tgh merangkak dgn jayanya dpn pintu bilik air.

aku pun cepat2 mandi, siap2 lbh kurang n get ready utk solat subuh lak. biase la klau solat time askar2 ni ada mmg agak huru hara skit la aku. masuk je waktu aku pun angkat

takbirr..Alllahuakbarr..rakaat pertama..rakaat kedua...kakak elok je duk diri dpn aku n aku pun dgn slamber tanpa sedar diri..."kakak..tepi skit"...jeng..jeng...abeh subuh denn! nka khusyuk punye hal..langsung aku terckp gitu. hahahaha....dh kene solat semula..so pg tuh aku solat subuh 2 kali.my advice..lain klai nka semayg make sure anak2 duk tepi..bukan di dpn muka anda.

Tiada ulasan: