Rabu, 5 Januari 2011

anak dara aku yg prihatin..

temubual antara aku (ibu) dan anak dara aku..sumaiyah di ptg yg haru lps kene cabut gigi..

sumaiyah : ibu dah ok? sambil jari tunjuk2 ke gigi
ibu : x ok..ibu sakit ni..kakak jgn wat bising ye
sumaiyah : ok bu

maka ibu pun tido dgn lena..tiba2..
'kpang..kpang...kpang...'
ibu : kakakkkk..dek apo la ko main ketuk tin kat sblh tinger ibu nihh???

haru tui la...anak aku dgn kreatip nye mengetuk tin biskut yg kosong dgn sudu besi btl2 sblh tiner aku!sungguh berbakat anak aku utk menjadi drummer..tp yg harunya timing tuh x kene...btl2 aku tgh sakit kepala berdenyut2 dgn gusi yg bengkak n mulut yg x blh buka sbb bius x abeh..

aduhh...klau korg nak wat camne..
aku..SABAR je ler

2 ulasan:

Makbed berkata...

nak register nuffnang senang aje. memola signup dulu.

nak senang, gi blog dia ni

http://www.viruspadu.com/2008/09/nak-belajar-daftar-nuffnang-d.html

makbed x sempat nak buat tutorial ler... tapi kalu ada tak paham buley tanya k.

siti fatimah aka kakchik berkata...

ok tq fren