Jumaat, 7 Januari 2011

dtg balik..

aku kembali! ewwahh! mcm la aku dok ilang mane2 ye..ade je tp aku mmg x bekesempatan nak updated blog mcm org lain hari2. aku pun cuba jgk cari masa tuh tp x jgk dpt. nak plak aku ngan anak2 tido awai..kui 8 mlm je dh ajar derang tido dgn ibu2 dia skali ler..huhu.blayar x hengat ler aku..kenkdg isyak pun terlajak kui 4 pg. rutin aku yg sbbkan aku x leh nak updated blog ialah :

2000hrs- tido kan anak ngan ibu skali hanyuttt..ZZZzzzzZZzzzzz..
0500-0600 hrs- sedor,
pisat2 mata,
buang taik mata ngehngeh,
mandi,
pakai baju siap2,
solat subuh ( klau bendera jepun naik..aku teruskan dgn keje umah lain)
lipat baju yg x sempat lipat
kemas baju anak2 utk ke tabika n daycare
ibu mekap2 standby
0700 hrs- kejutkan anak2, mandi kan kakak
0740hrs ..ready 2 go bebeh..

gitu ler rutin aku hari2 x ubah2 sbb tuh la aku bg alasan paling konkrit tahap klcc mengapa aku jrg hapdet blog aku..
xpe2..aku akn cuba cari masa...nak dpt duit dr nuffnang nnt (err..aterrr..susoh benor nak regsternye!)
till then...adioz
masa : 0540 hrs

Tiada ulasan: