Khamis, 9 Jun 2011

Cita-cita aku

Cita-cita aku adalah menambah ruangan 'pendidikan' dalam CV aku dengan 'SPM' dan 'Ijazah Dalam Pembuatan Kasut, Master In Comp Sci..ok aku tipu...my dream..my dream still become a dream..eemmm...
AKu benarnya terlambat servei intake untuk masuk unibersiti. Aku sangat-sangat-sangat teringin nak masuk U ni sebab dulu aku suka sangat tengok cite Ali Setan..huh!rasa macam besst je kan jadi studen U. Macam kaleful je idup ni..ye la..dalam cite semuanya kaleful tapi sayangnya...

Rezab SPM aku dulu takde la teruk sangat tapi kalau stakat nak wat diploma tuh rasanya boleh je..tapi aku ingat lagi mak aku penah cakap "kakchik..kalau ayah ko keje lagi mesti ko leh sambung blajar"..eleh..benarnya aku tau mak cakap gitu sebab aku tau aku ni tak pandei macam adik-adik aku...buat rugi je kot anta aku blaja..eemmm..ok sedih tapi betul la kot ..buek bazir duit yo... :(

Semangat aku dah sangat-sangat berkobar s aku tengok kat web UTM study untuk PJJ trough SPACE (korang paham x ayat aku) dibuka lagi permohonan sampai akhir Jun ni. Tapi aku dalam dilema lak sebab aku dah bayar untuk register exam STPM..Emm...buntu tui aku!

AKu mohon petunjuk dari Dia untuk bantu aku...mana lagi bagus dan lagi patut untuk aku...amin

Tiada ulasan: