Jumaat, 10 Jun 2011

Chek berat


Oit! bukan chek berat aku! X..X..X..never ever hokey??!!

This time nak chek berat blog aku. Aku selalu musykil bila aku nak buka blog aku kat opis ni *kantoi mesti tak boleh.Nampak macam berat sesangat blog aku ni. Padahal bukannye ada ape-ape pun. Blog biaso..cite sampah pasai idup aku je..mmm..

Dalam aku memblogwalking untuk setel masalah ni aku terjumpa solusinya dalam blog dia nih.Tq la dek sebab banyak sekali info akak dapat dalam blog kamu ni..bagus la..ilmu yang ada disharing ye tak?*bagus2x..dapat pahala kamu dek..

ok..kembali pada berat blog aku ni...aku chek-chek takde la berat mana pun. kalau untuk orang kita kata 'anoreksia'..patut nye boleh je aku masuk blog aku ni walau di opis sekali pun.Kalau korang tak caya ce korang tengok nih

*klik untuk pembesaran

Tiada ulasan: