Selasa, 28 Disember 2010

ulangtahun perkahwinan yg ke 4

kebetulan ulangtahun perkahwinan kami jatuh pd hri raya korban 18 nov 2010..n yg bestnye aku tlh menempah sndiri kek ulangthn kami kat kedai kek kazen aku..nyum...nyumm...dh la murah, cantek n best giler!
hadiah dr hb aku??
spt thn2 lps ayat dia ialah " kan abi dh bg kakak n adik..hadiah x ternilai" *hampeh..bkn pd anak2 aku..ayat hb aku tuh..makno eh sampai kesudah la xde hadiah tp xpe...yg penting aku bhgia dgn abi n anak2
"b, sya syg sgt pd awk, kita susah mcmane pun sya akn harungi bersama2 dgn anak2 kita...berkawen dgn awk adalah perkara terbaik skali berlaku dlm idup sya..tq Allah for sending him to me..tq Allah"




kek ulangthn kami..special design for our day..tq kazen




kami yg diraikan




my famili




slamat dh..errkkk..aminnn!!

Tiada ulasan: