Sabtu, 25 Disember 2010

berpaling tadah

aku terpaksa..tp benarnya aku suka dn mmg aku nak pun...hahaha..errr...apa cite ni weh???benarnya aku telah menukar line tenet aku kpd line celcom stlh sekian lama aku setia pd line maxis. line lama tuh ok tp aku tpaksa terminate sbb rasa mcm dh x mampu nak byr fees rm 138 sdgkan org lain pakai berukband yg lg comel dr berukband aku tp byr skit punye murah utk servs kelajuan yg sama je lajunya...err...kelembapannya pun sama gek *huhuhu
tapi utk aku mendptkan line tenet yg baru ni amat la terseksa jewa ragaku sbb byk btl halangan nye..haduhh!! tp dsbbkan semangat pengakap aku yg kuat maka dgn letih tgn mendukung dak adik time melilau dgn dia dpt la akhirnya aku meregster line baru ni..alhamdulillah
so lps ni dpt la aku bertenet dgn penuh perasaan semula..yeeehaaa!!!

Tiada ulasan: