Ahad, 26 Disember 2010

spanjg ber2 dgn Kayna di Bangi..

agak bosan idup aku bila anak2 ni xde disisi. ths time aku terpaksa poskan kakak utk duk dgn hb sbb teacher wawa ada kursus. dpt brite ari sls (21 dis 2010) maka mlm tuh jgk aku decide utk antar kakak ke Bahau. 2300hrs aku slamat sampai ke Bahau dgn anak2..alhamdulillah.
esoknya at 0600hrs aku begerak dr Bahau ke Bangi dgn adik saje. sepanjg idup ber2 dgn adik di bangi sgt2 membosankan. aku teringat2 gelak, nangis, leteran, bebelan kakak sepanjg dia xde.klau dia ada kenkdg naik gek darah aku tp bile dia xde...errghh!! biar la dia ada leh la aku gaduh dgn dia *hehehe
since aku dgn adik bosan *err...rasanya ibu yg bosan..adik ikut je hahaha ptg kamis yg indah ibu n adik tlh berpakat utk mengadakan gals day..memula ibu bwk adik shopping pempes sbb pempes adik nak kering. Butik Manjaku mmg pilihan utk beli brg baby yg murah2 mmg x rugi. n lg best on tat day derg ada bt sale uuhhh..mmg aku tunggu2 sale dr Manjaku. sempat ler rembat baju selai 2 utk budak2 nih.
lps tuh malas lg rasa nak balik umah so pakat2 dgn adik serbu umah fren ibu ustazah shukreyah. sampai je dia tgh masak cekodok..uhhh...setuju je ler. laypark2 sampai maghrib tp x blik umah lg. ibu bincang2 dgn adik..x nak balik umah lg..g ngukur WArta Mall lak..hokey la...layan! dlm pd pusing2 tuh aku ternampak CELCOM BRoADBAND kat kedai ting 2. wahhh!!ini sudah bagus! tanpa membuang masa aku terus meregister diri sbg salah seorg pengguna line tenet itu. n inilah dia mlm ni aku dpt betenet serta berblogging dgn penuh perasaan...tq jumpa lg

Tiada ulasan: