Sabtu, 28 November 2015

Ke penang kita weiihhh! #sukajalan#

salam u'ollz..skarang jam 5.21 pagi. Aku baru je lepas buat keje sekolah haku. Petang ni nanti dalam kui 4 petang aku akan belayar ke Pulau Pinang untuk siapkan kene sekolah berkumpulan. Sebenarnya nak shooting ujian lisan untuk subjek English..kang tak boleh ambil final exam lak aku kang sbb x cukup syarat. Aku dah survey jadual ketapi ni masa yang dijangka sampai kui 9.45 malam. Harap selamat sampai,selamat siap keje dan selamat balik...tak boleh lelama..askar ramai..huhu...
baju pun tak kemas lagi..buku nak kene pulang library pun tak angkut lagi.Kesah buku library ni aku pinjam dari awal tahun masa kursus intensif tahun ni sampai ke la aku tak pulang..parah la aku membayor duit denda ni..rasanya ada beribu kene bayar ni..haruuu!!

Aku dah stat menguap2 dah ni. Since tangan aku dah rasa macam nak membengkak ni sebab dari tadi kejenya menampor nyamukkk je..so aku akan berhenti di sini dulu. Nanti ade masa dan kesempatan aku bersiaran dari Pulau Pinang..USM dihati #poyokaukakchik#

salam

Tiada ulasan: