Khamis, 23 Jun 2011

dia istri mithali

Aku sangat suka baca blog dia ni..hari2 keje aku baca blog dia ni selain dr menyinggah ke umah lulu edukatif,makbed yang giler2, dak intan comel n bro ni. Dia ni kengkawan kepada makbed.. laki depa 1 kapal.




Sangat kuat semangat dia ni sebab dia ni selain fulltime house manager(surirumah ler) dia juga part time student kat UIA.Dari blog dia sekarang dia kene stay pulak kat Gombak untuk ikuti kelas dia. AKu touching bila dia cite pasai dia kene tinggalkan anak-anak dia sebab nak kejar cita-cita. Tapi satu aku salute dia ni sebab dia sanggup jadi surirumah sepenuh masa lepas kawen walaupun dia ni ada kelulusan...dari UIA doo..tentu2 kalau dia keje dia akan dapat gaji yang memang bess giler.Tapi demi suami dan anak-anak..dia sanggup.




Aku memang minat kalau blogger adalah kaum ibu yang surirumah sepenuh masa atau separuh masa. Saje nak ambik ilmu, pengalaman dari mereka kalau boleh aku guna dalam idup aku.Aku rasa buat masa ni dia macam sedang menghadapi ujian Nya. Hb dia akan bertugas di luar negara, dia lak kene duk kat Gombak untuk study, tinggal anak-anak kat mak bapak dia..eemm...aku harap dia tabah hadapi dugaan demi dugaan. Epi..saya tabik awak atas apa yang awk lakukan..saya harap awk berjaya..




U can do it mummy!

1 ulasan:

flymummy berkata...

woohoo.. saya lak yg naik bulu roma baca entrri nih..