Ahad, 14 November 2010

patut la..

anak dara aku sumaiyyah dh 3 thn n aku prasan slama ni dia mmg n ikut apa sje yg akubuat..bermekap, pakai tu..pakai ni...tp sampai hal intimate pun dia ikut?? sah anak dara aku dhbesar! hehe..
patut la selama ni aku prasan lps pakai pempes je dia akn masuk dlm bilik aku...tik tok tik tok then kuar bilik dgn senyum lebar n tepuk2 pet2 dia...then bila aku lak masuk bilk mesti pintu atas lemari comei aku ternganga n pantyliner aku mesti ada yg dh tekeluar dr plastiknye..slalu mcm tuh..pelik tui! hari2 keje aku mengemas mende alah tuh..pelik tui aku tp aku buat derk je sbb xde la mende pun...
tp 1 hr tuh lps aku pakaikan pempes..dia ckp ' bu..jap ye..jap' sambil jalan ke bilik aku tuh..aku join skali ngintai2...haa...tu dia kejenye! member pakai pantyliner aku..caranya? letak kat bwh pempes dia then pakai spender...hoo...pandai iye! hahahahaha....kuar gelak jantan ibu ari tuh!huhu
ikut suka la kak!

Tiada ulasan: