Rabu, 10 November 2010

blog dia ni

aku la ni hari2 klau x pagi2 asyik mesurfing blog dia ni je..nama manja dia makbed. mmg syok la baca blog dia..rajin minah ni menulis..hari2 dia hapdet..tiap minit tiap saat kot. patut la org kata syok blogging ni,..leh kumpul ramai kawan, leh dpt ilmu baru nak pulak dia ni pun penah bstatus weekend wife..mcm aku la ni. tp dia bertuah sbb dia dh duk skali dgn hb dia..syok kan?
lg 1 aku suka sbb penulisan dia..pandai dia menulis sbb blh menarik minat org mcm aku yg la ni asyik mkn gaji buta...hehehe
asyik dok puji dia je nih...nnt2 ang makbed rajin2 lak tgk blog akak ye...wpun mcm lahanat tp boleh la...aku x reti nak tukar template fancy2 mcm korg benarnya..hehehe...
enjoy!

3 ulasan:

Makbed berkata...

mekasih sebab jadi follower.. ada entri khas untuk akak.

http://blekros.blogspot.com/2010/11/follower-ke-60-blekros-diraikan.html

Lulu Caldina berkata...

ngee...ikut makbed..
hai kak!

sila pasang nuffnang dan tepis lelain iklan..ngee...

siti fatimah aka kakchik berkata...

alahai..TERIMA KASEHH!!
ishhh..isshhh... x sangka aku!!
sob..sob..sob...