Isnin, 12 September 2011

Meroyan la sat...




Pada entri ni, semua pun tau aku terpaksa EL atau blah -je ke Alor Setar maka aku pun merembat je la apa saje baju yang aku ingat nak bawak. Tapi satu yang aku mesti ingat ialah kamera comel aku. Aku takde la suka ambek gamba sangat tapi kalau takde mende alah ni leh demam la pulak.Kamera aku adalah yang macam dalam pic atas brand Samsung ES25 tapi warna itam.

Tapi nak dijadikan cite balik dari Kedah baru ni mende alah comel ini telah tertinggal di sana. Makanya takde la kamera aku...takde la aku nak bergambor..takde la bahan aku nak merapu kek sini...takde la ape-apa pun..tensen aku...dah la kene tunggu ntah lain tahun bila baru leh aku dapat kamera aku ni...harap panjang lagi la umur aku nak dapat jumpa balik kamera ni...hhmmm..

Tiada ulasan: