Ahad, 7 November 2010

izin kan aku ye..

mlm ni aku nak berjiwang2 skit blh? hahaha...xde apa..benarnya aku rasa mlm ni teramatla sunyi sbb anak2 aku dh tido awai, kakak lak demam, laki aku lak dh balik Bahau..emm...bertambah2 sunyi..
aku x pasti ade ke tak pengikut blog aku nih tp aku rasa kesunyian mlm ni selain dr sbb di atas adalah kerana aku telah 'kehilangan' sahabat yg aku rasa x sepatutnya berlaku 'kehilangan' tersebut. sahabat yg aku kenal dlm thn lps..mmg sahabat aku yg paling tiptop, senang utk bcrite apa jua masalah dn senang memberi pendpt mengikut pandangannya sbg sahabat yg ada skit2 ilmu kaunseling...tp tu la..sesuatu telah mengikat dr aku dn sahabat aku ni terus bersahabat..dulu2 dia penah ilang dr aku tp aku cuba sedaya upaya, menebalkan muka mencari dia atas nama persahabatan tp kali ni aku akan kehilangan dia lagi..mungkin utk selama2 nya..eemm...amat sedih bile mengenangkan aku akan kehilangan sahabat aku paling best ni..kenapa aku syg sgt dgn sahabat aku ni? sbb keserasian kami dlm berbicara apa jua perkara dr mula kenal sampai skrg...aku mmg dh niat x nak hilang sahabat yg ni mcm sahabat2 yg penah aku sempat kenal dulu...tp takdir penentu segala..emm...ntah la...nampaknya kali aku kene redha dgn kehilangan sahabat aku ni..sedih...amat sedih..bkn aku nak jd penghalang kebahagiaan dia tp sebenarnya aku x penah pun menghalang sbb aku sentiasa mendoakan sahabat aku ni akn bertemu kebahagiaan yg amat2 dia cari selama ni..aku syg sahabat2 aku..aku nak semua bahagia & gembira..
selama ni aku selalu pendam apa yg aku rasa tp kali ni luahkan kerana aku tau korg semua bknnye kenal aku sgt jd x memberi kesan di hati korg apa yg aku tulis ni..hehehe..
org nampak aku hepi...yup..itu la aku sbb semua masalah disimpan di dlm hati, xperlu semua tau kan..tp utk my BFF ni..sesungguhnya aku amat trase sunyi bile kehilangan sahabat aku ni..dia la peneman aku bila aku sorg2 kat umah mlm2, selain tgk tv..eemm...doa aku moga ada rezki aku bertemu dgn sahabat aku ni semula..Tuhan penentu segalanya..harapan aku moga dia bertemu kebahagian yg dia cari2 sgt selama ni..emm..aku nak sambung nangeh balik...sob..sob...

Tiada ulasan: