Sabtu, 13 November 2010

aku cakap je pun..

rentetan perbualan aku dgn mr hb

aku : b, org tong gas tuh x nak antar gas ke umah...dia kata xde org
hb : beh tu....nak masak camne
aku : x masak la...dia ckp xde org nka antar..dh tuh mcm cipet je jwp tepon td..geram tui! ayg ingt nka tunggu abi dtg je nnt leh la abi g kedai beli
hb : jgn la tunggu b, esok2 teppon lg..klau b x dtg camne nka masak air nak wat susu anak...g je
ler..x yh tunggu abi..
aku : ala...xpe la...klau b x dtg..mkn luar la kot..masak guna hapa ke...
hb : (hati sudah mula panas)..esok tepon blik kedai tuh..suh dia antar...klau b x dtg camne??x yah tunggu abi..nak harap2 b dtg nnt esok2 x dtg,..haa...
aku : bkn nak harap kan abi abih dh xde org yg blh diharap...sapa lgi...
hb : (hati sudah terbakar)...x yah nak harap2 kat abi...nnt tepon je dia...bla...bla...bla..bla..nnt anak nka nyusu camne..bla..bla..nak masak nka mkn...bla..bla..
aku : (aku pn tbakar) ..iye rr...esok tgk la camne..x yah la marah2 org...
end of conversation.

aduhh...aku nak marah ke hapa ke..nak marah...laki aku la plak..kang tulah daulat lak! huhu
aku benarnya malas nka tepon kedai gas tuh sbb td aku tepon x sempat nka jwp apa2 dia dh letak tepon..bengong tui!!errghhh...gerammm!!!sudah la hati panas dgr jwpn org kedai tuh...kene lak mcm ni dgn laki aku...bertambah!!
abih camno nka masak??



aku benarnya dh ada plan T..masak je air guna rice cooker! apa ada hal..aku bukan nak mkn lauk2 yg pelik2 ke..aku mkn telur je...rebus telur dlm rice cooker..hahaha
laki aku bising sbb concern...chewahh!! concern la sgt! klau zmn bcnta2 sanggup kot dtg dr pelusuk mana pun g bli gas..la ni..eemm...xde nye ler!iye la..dia risau anak2 bini dia x mkn..kang sakit kami...member lak susah hati..eemm...

<><><><><><><><><>



<><><><><><>><>



<><><><><><>



esok2 la pk camne..



Tiada ulasan: