Isnin, 18 Oktober 2010

di saat ku amat memerlukan mu..tq

ATKINS DIET!!
huh! amat2 memerlukan diet yg sihat n hasil yg ketara lagaknya. benarnye dlm aku godek2 blog aku terjumpa blog ni http://taknakgemuk.blogspot.com..pasai dzul ni yg dulu mmg superb big size tp sejak amalkan diet dr atkins th..perghh!! mmg impresso la tgk bdn dia..mau aku x hengat nka bt diet nih! dia xplain segala pasai atkns diet ni so xde la kite diet membabi buta kan...kene tau sej n camne..aku nak cite lbh2 x pandai sbb sek x tinggi, 2 tingkat je tp aku rasa baik la korg masuk blog ni..senang cite
so kesimpulan yg aku blh ckp...selama aku mengamalkan diet ni stat akhir bln 3 2010 sampai ke la ni..aku dh ilang berbelas kilo la jgk..perghh!! bangga sbb dlm seminggu aku amal diet aku leh ilang sekilo..ok la kan.bkn senang nka ilang sekilo tau/..
slps aku abih pantang berat aku 74 kilo..perghh..mmg besar x hengat! lps aku diet ni..skang dlm bln 10 ni..aku timbang td sbb bru lps mkn..61 kg..wahh!! syukur! BERJAYA!! sukanya aku!
hokey kita stop dulu brite yg riak kan aku tuh...hehehe
bkn aku sesaje nak riak tp aku benarnya nak membuka hati sesetgh kawan aku yg xbrapa nak insap utk kurangkan kilo tuh..bkn nak menyibuk tp mcm rugi lak kalu muda2 x jaga badan kan..
so utk echah, wawa sahut la cabaran kakchik ni...mula kan!


<><><><><><><>









<><><><><><><< >








< >><><<>>>>><








Tiada ulasan: