Ahad, 17 Oktober 2010

aku slps bersalin...

klau tgk dr tajuk ni mcm la aku berubah byk sgt ye..sebenarnya perubahan sgt x la tp muat la aku nak pakai baju2 lama aku..sedih benar aku rasa lps aku abih pantang, nak mula keje sbb baju kurung yg muat hanya 2 pasang...sob..sob..sob..huwarghhh!!
mlm tuh juga aku pau laki aku beli baju..dpt la 3 pasang..lps la utk seminggu keje campur dgn yg 2 pasang tuh. aku pau kasut sekali dgn laki aku sbb kasut lama kaki dah x muat..mmg haru kuasa 2 la...tp mcmane dgn minggu2 lps tu??xkan nak berulang pakai dgn baju2 tuh je??

otak aku penin pikir camne aku nak kuruskan badan aku yg debab ni. huh! aku x nak org kata aku bru berumur 40..hoo...tidakk!! got 2 do somethg!tp aku rasa mcm x blh x mkn nasi..owhh...my peberet 4eva!aku rasa mcm x blh..mcm x larat..aku rasa mcm2 yg lbh ke malas la tuh...hahah...ntahape2..
tp aku rasa zmn aku bujang dulu aku leh buat diet..x mkn nasi lama pun xpe sbb time tuh aku bersemangat nak kurus..hoo...mesti kurus!then i will start it again...musti!
aku disiplin kan diri aku setiap mlm kui 9 je aku akn melompat sejam tiap2 kali balik umah laki aku (Bahau)..ok 2 all mommies..nasihat aku apa2 sja bunyi2 kutukan atau kata2 sinis dr sesapa shj...GO TO HELL!!do wat u wanna do..bdn kita..layan kan aje! yess!! aku turun dlm sekilo lps 2 mnggu melompat..perghh!! i want more!!
then 1 day aku dh rasa letih melompat..aku giv up! halamak??!! wat happen?




>>>>>>>>>>>....<<<<<<<<<<<<<<









>>>>>>>>>>.....<<<<<<<<<<<<<<<<










>>>>>>>>>.....<<<<<<<<<<<<<<<











>>>>>>>>>>>....<<<<<<<<<<<<<<











><><><><><>><>ATKINS DIET><><><><><><>..jumpa d lain entry..jgn marah!

Tiada ulasan: