Ahad, 5 Februari 2012

den pantang kojo last2 minit nih..

Haa...tu la deh! Dah la keje tuh aku belum termaktub kene buat last2 bising suh aku buat..apa cerr? ngamuk ape hei ni kakchik?begini critenye......

semalam..jumaat bos aku bagi keje pasai data tabika orang asli. Dia cuma tunjuk-tunjuk je  format tuh tapi tak kata dateline keje ni. Jadinya aku pun sibuk la buat keje lain..almaklum banyak kojo la katakan...klisee.. data tuh takde la aku ambik endah sangat..buat lebih kurang je ler. Dalam kui 1630 petang 1 called telah mari dari HQ di semban. menanya aku pasai tabika. Bila aku tanya format tuh dia lak tak paham. sudahnya aku lak yang kene explain kat dia mende alah tuh sebab aku pun tak paham yang mana dia nak. Ghopenye dia nak yang data pasai tabika yang bos aku suh buat pagi tadi. 

Hambek!!lagi beberapa minit nak balik dia tepon menanya. Aku cakap aku bagi keje tuh hari rabu tapi di bekeras nak hari senin atau selasa. Lupa kah dia senin dan selasa kami orang nogori bercuti? ke dia eager nak repot untuk dia siap so dia suh aku siapkan hari senin? huh!tak nak den datang opis ni luar waktu opis. Takut den!

Pueh aku betekak dengan dia baru la dia kata ok hari rabu.Naahhh...kan ke senang bro? Aku memang la akan buat keje tuh tapi tengok la masanya.Aku kalau keje last minit ni mula aku sakit kepala. akhirnya memang takde keje yang siap.Aku buat insyaallah keje tuh..tapi masuk keje rabu ni ye...

yang bos aku pun 1 heii...cakap la siang-siang pasai duedate keje tuh. Ni tak pasai-pasai aku lak sakit kepala pasai ni. HUH! x gomar den!

Tiada ulasan: