Khamis, 13 Januari 2011

hancuss...!!

hoh??apa yg hancus kakchikk???
selipar jepun mak tiri ketua kg sblh ko??
periuk kukus opah den?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..........<<<<>>>>...........

>>>>>>>>......................





MY DIET!!
jahanam my diet ari ni sbb aku tlh memakan sejenis makanan iaitu BIHUN GRG...perrghhh!!mmg sedap giler tp tentu kilo kat bdn aku pun akn naik...ooo...X..X..X! dh la mensunatkan diri mkn bihun grg yg wlaupun kandungan karbo nye x tinggi tp klau di ambk x beragak mmg berkilo2 la berat aku naik! there goes diet!! *pook kepala sendiri. disamping itu aku tlh mewajibkan pulak dimkn dengan sambal bilis, drumstick rangup n sayur fuhhh...seimbang akhirnya hehe

sebenarnya aku x berniat pun nak mkn bekfes tuh sbb aku dh mkn telur suku masak kat umah sblm tuh tp disbbkan Abi dtg mlm td n blik lak lambat so aku pun ajak ler Abi ku itu g mkn. nnt klau x bekfes mesti dia akn suh aku tapau bekfes utk dia tp dsbbkan aku xde kete tolak so baik la ajak tuan badan g mkn..kang senang.

Aku lak bkn blh jumpa Abi aku ni..mesti aku lapar semedang. Atas kete td dh konfiden x nak mkn yg ngarut2 tp aku pun x tau camne aku leh terpegang senduk then terus ceduk je bihun tuh dgn slamber badak..goshhh!!maafkan aku para atkiners.

Ni yg bestnye..aku mkn behun tuh dgn lahapnya sampai clear n clean pinggan tuh.waahhh..sungguh unsangkarable. Ni x lain la ni...mmg penunjuk bdn aku nak naik la nih..mmg x salah lgi. Chaiyok!
adioz




Tiada ulasan: