Selasa, 4 Januari 2011

akhirnya aku selamat dlm ops cabut gigi..

perghh!! mmg pengalaman yg amat menggerunkan aku sepanjg aku berumur 30 ni..x sangka tui la aku akn ilang mutiara aku ni. bru je aku ingt nak masuk pertandingan senyuman menawan colgate tp dh ilang sebatang ni kurang semangat aku..dahh...senyum pun x chantek!haru!klau stakat gigi goyang cabut dgn rentap pintu tuh biaso la..haha
nasihat aku pd yg suka mkn mende manis2 ni..KURANG2KAN...kurangkan ok bkn x hambek langsung..kurang sgt gula dlm bdn leh buat pasai gek pd kita..lps ni aku akn memastikan MAKAN NIPS SEBULAN SEKALI SHJ.MUKTAMAD! untuk pengetahuan aku x penah sepanjg hayat aku ni gigi dicabut. dulu2 zmn sekolah klau dtg doktor gigi mesti aku telepas dr kene apa2 sbb doktor slalu kata gigi aku chantek *senyum sambil kelip2 mata..panggg!! klau stakat tampal jgn cite ler..rajin dok cabut je simen tampal tuh.isshh..mmg x sangka tui la gigi geraham ni dah xde..x reti tui aku nak ngunyah mkn belah kiri ni..dahh...geraham dh xde.
ada member syorkan wat gigi palsu..haiihhh!! m still young wat??!!x mo la! cadangan x diterima fren..sori!tp xpe ..aku akn kekalkan keadaan ni lps tuh tgk la camne..nak bt apa..huhu

Tiada ulasan: