Rabu, 5 November 2008

Kesilapan satu pengalaman...


Kenapa aku cakap macam tu?knape tidak kesilapan satu pengajaran?sbb itu adalah pendapat aku n bagi aku setiap orang tidak salah dalam memberi pendapat..bagi diri aku hanya dengan satu kesilapan telah memberi aku 1 pengalaman dalam aku hidup supaya aku tidak akan mengulangi silap2 itu utk kali ke2..hari ini aku rasa berlalu dengan begitu banyak sekali pengalaman..paham kan?dan kesemuanya aku tidak penah nampak sblm ni atau aku nampak tp ignored?aku pn x tau..
tapi hari ini yg pasti berlalu agak mendung bg aku wlaupun memula berlalu dengan terang tp tetap jgk berakhir dengan mendung..hampir2 gelap..lepas 1-1 ia dtg..tp aku ambik semua positif sbb aku tau semua yg aku dgr adalah dr penyampai yg aku kira mengambil berat pasai aku scr tidak langsung..
mesti pelik kan tetibe aku jd seorg yg jiwang? pd waktu ini pikiran aku agak rasional jd tetibe aku dpt kemampuan utk tulis ayat2 ni semua..bile aku nak tunjukkan point crite aku nh? klau korg tertanya2 aku rasa baik korg baca tanpa sebrg soalan sbb aku x akan bg jawpn walau apa jua soalan dlm pikiran korg..aku cuma nka korg pk bhwasanya dalam dunia x semua mengecapi hari2 yg berlalu dgn manis..x masuk akal..org giler je yg pk mcm th..aku cuba utk hadapi hr yg mendtg dgn sempurna tanpa apa2 masalah tp aku gagal jgk sbb x semua kita nak kita dpt..x semua..
kalau dulu aku mudah melenting tp pd masa umur aku ni aku dpt trima semua dgn tenang dan amat positif sekali wpun sesekali hati aku seakan menangis dn memberontak knape semua ini terjd pd aku?kenapa?kenapa? aku yg silap?mungkin ya..mungkin tidak..tp semua yg berlaku pd aku ada sebabnya...kan segala yg Allah cipta ada sebabnya..pasti utk kebaikan semua kan...dlm kes aku ada pro n kontra...hhmmm....
silap aku ke semua ni berlaku? aku x sengaja..btl2 x sengaja tp knape yg dipihak aku diperhati?aku senang diperhati?knape tidak org lain..erghhh...!!!!
aku rasa aku nak stop kat sini je sbb aku rasa kalau aku tulis lg lama lg pening korg kan? so x yah..kan aku dh ckp...x yah pk..baca je..x paham? buat2 paham je dah la....

Tiada ulasan: