Khamis, 6 November 2008

hari ini....

mmm...ari ni...segala permasalahan hampir nampak penghujung...aku x sangka dlm dunia yg serba canggih nih masih ada lg manusia yg negatif
pemikirannya..tp kenapa dlm ramai2 manusia aku jgk insan yg terpilih utk masalah derg th?aku x kacau org..alih2 org minat jgk nak kacau aku..musykil tui!
tp xpe...aku rasa syukur sgt sbb Tuhan masih sygkan aku...dikurnia kan kawan yg dpt membantu aku susah n senang..aku tau kebenaran akan terbongkar satu hari nnt...insyaallah..
time th makcik ni berubah la jd incredible hulk...erghhh!!!!!wachaaa....!!!!








anak dara aku lak dr pg td aku tgk manja semcm je dgn aku..apsal ntah...td ambk dia pun aku rasa senang hati sbb tgk dia senang hati n keadaan sekeliling yg baik pn byk membantu hari aku ari nh..










oleh krn aku rasa ari ni aku ok...maka kesudahanya aku akn mkn..mlm ni aku
'termakan' telur separuh masak...sodap jgk!buh kicap n lada putih..perghh!!!sodap ehh....!!!termakan sbb aku klau blh x nak mkn mlm ni tp terkantoi jgk...rezki...hantam saja la labu..

Tiada ulasan: