Jumaat, 28 Oktober 2011

tak sompek..

Kiranya kali ni aku datang semula hanya untuk buang habuk, sawang semua yang bertakhta di blog aku ni. Kemain banyak ehh! untuk ayat klisenya tak sempat la aku nak menulis dalam blog ni. Aku kan sekarang tengah sibuk dengan exam ni.

Bercerita pasai exam ni, terus terang dengan jujurnya aku merasakan yang aku tidak akan lulus.Bukan sebab aku tulis menunjukkan aku ni tak yakin tapi aku tau la kemampuan diri aku ni bila masuk bab belajar ni. Kalau tak lama dah aku ada degree aeroangkasa (tipu okeyh!). sedangkan dulu aku belajar dari lower 6 sampai ke upper 6 pun aku tak mampu dapat sijil penuh apa lagi dalam keadaan aku belajar sebulan setengah. Ada orang kata STP ni antara exam yang paling susah di Malaysia..iye ke? kalau tak belajar tapi nak ambik memang la jadi antara exam yang terpayah di antara payah...ehh...mampu pulak aku menaip tanpa memandang keyboard ye..(hasil lama chatting ni..huhu)

Tapi bila dah masa belajar pun tak banyak..maka like it o not aku kene hadapi ler exam. Takpe la..ibarat kata kawan aku...dapat pengalaman menjawap soalan stpm. Nak sedapkan hati aku la tuh tapi ok la..boleh la..tq fren

Tapi lagi sadisnya petang tadi kat opis aku dapat email...exam KPSL pulak. Periksa naek pangkat dowwhh yang bakal kali ketiga aku hambek.Boleh? Yang menjadi msalah problemnya ialah tarikh KPSL tuh sama dengan tarikh paper second last aku stp aku. Macam takde rezeki ler aku nak ambek KPSL tuh. Takpe la..takde rezki...memang aku tak sempat nak ambek pun..emm...bukan rezki aku..huhu.

Ape pun aku mengharapkan doa hb, famili dan kawan-kawan semua agar aku dapat menjawap soalan STP nanti dan moga-moga aku tak antar ler kertas bertulis nama aku je....aku berdoa, bermohon moga semua tuh tak terjadi..

Tiada ulasan: