Sabtu, 9 Julai 2011

Sebelum ke Johor Bahru

Aikkk???apekehei Johor Bahru??huhu..aku kene g outstesen ke Johor ni ha.Tapi sebelum pegi tuh biase la aku ni ....banyak la hei lain nak kene setel. Kalau zaman bujang dulu aku siap baju aku subuh tapi dah kawen ni kene siap kan selain aku, anak2, umah,baju dan segala yang sekutu dengannya.

Aku akan bergerak kui 0800 pagi hari jumaat (8/7) tapi biase la janji melayu..0830 pagi..standeddd! malam sebelum tuh ayah budak2 ni datang untuk bawak balik budak2 ni esok.Turn dia la pulak jaga anak-anak ni.Malam tuh memang aku tak leh tido best sepanjang masa la pasainye dak adik sekarang dah ada habit baru...ngigau nangeh2 kui 2 pagi.Ntah hapo dia kelaku gitu ntah le..huru hara tui..last skali dia bangun kui 0330.Aku lak dah set jam kui 0430..duss..kurang masa tido ibu dek.Akhirnya 0600 aku terbangun juga..huh!lambat sudah ba ni!!?nasib ler nak kene keje luar maka aci la kan siap lambat. Semua barang anak dara 2 ni dah setel so dalam kui 0800 aku pun bai-bai ler ke derang ni. Sob..sob..sob..terngiang-ngiang suara Kayna meraung..aduhaii...anak manja ibu tuh. Tapi memula si kakak meraung dulu..'nak ikutt..nak ikutt..' ngongoi anak2 aku..sabar la sayang..ibu g kejap je..insyaallah ibu balik nanti ibu bawak hadiah ok?

Nak tau kui brapa kami semua bergerak ke lokasi Pasir Gudang ,Johor? kui 0930!hahahaha..kan aku dah kata...JANJI MELAYU!hehehe

Tiada ulasan: