Selasa, 15 Februari 2011

cuti di Bangi


apo nka buek?

pg td kui 3 dh bangun. layan fb, surfing sampai muak tenet lps tu kui 5 stat buat kuieh lapis. waahhh..kakchik buat kuieh. aku rasa klau laki aku ada mesti dia bangga dgn kejayaan aku yg sepanjg kawen ni 2 kali je berjaya wat kuieh..muahahaha

kui 6.30 adek lak bangun. prebet sorg ni klau dh bangun mmg xde apa keje ibu yg blh siap..senantiasa melayan dia je ler. sat2 dtg merangkak kat aku. hahaha..bg milk sebotol ingtkan dia stim ke ghopenya makin betenaga lak..mcm aku bg dia menum redbull la energy prebet nih.


akhirnya siap kuieh lapis aka kuih bendera malaysia aku. blh la...lembik sgt x gek..keras sgt pn x gek sedap2 je.. *sila puji diri sndiri dssbkan aku masih lagi diet karbo maka aku akn mkn jgk kuieh aku tuh..mkn skit je tp..lps ni nka bg jiran jemiran rasa..komplen x dilayan sbb x dgr..hehehe


dh ptg2 ni anak semua dh tido. dak adik stim dlm buai dak kakak dh lps ke Chennai bermimpi. aku lak menggunakan masa yg sgt emas ni utk menitip kat blog aku ni..x chantek xpe blog aku ni, xde org nka baca pun xpe janji leh menulis wpun spm dulu aku sastera stakat blh membantu dpt sijil. kenkdg jeles jgk baca blog org sbb derg ni sgt pandai buat ayat. klau becite blh tekesan di hati. mmg gifted la korg ni. aku??xde la..sgt tidak pandai karang ayat.


eemm...aku dh blur nak membebel ni. apa kata aku stop sini dulu lps ni aku sambung laen lak? blh gitu?


adioz




aku tinggaikan blog ni dgn ghope cute ni..comei x?? *bling *bling *bling

Tiada ulasan: