Ahad, 28 Februari 2010

Rasa macam2 malam ni...

' Chik ko kene dtg mlm ni..rugi x pegi..bestttt!!' mcm tu la ayat akak aku pada aku dr ptg sampai ke malam.errghh..menci aku!! patutnya hari ni aku n famili tgh mandi swimming pool kat Legend International Water Homes PD tajaan akak aku tapi hari ni jugak la hb aku bzzzzzzzz sesangat n mcm2 hal la..janji dgn abang aku pun dia kene keje mlm ni..ptg td aku redha dah x dpt pegi " xde rezki" pujuk hati aku tp mlm ni aku rasa mcm terkilan pun ada sbb sepanjang aku kawen ni adalah kali kedua aku x dpt join aktiviti dgn famili aku. Ni la kali pertama ayah aku kuar umah g cuti2 wpun g PD tp julung2 kali ayah aku nak kuar kalu x jgn harap..susah nak gerak la etc.
Ptg td mcm nampak sinar bila abg aku cakap kui 2200 mlm ni klau xde apa2 kitorg gerak ke PD tp tetibe akak ipar aku bgtau dia dpt calld dr opis dia kene keje.tgk2 jam kui 2230, xde ape2 calld, 2330 pun diam jgk last2 'tik tok tik tok' sampai la waktu aku menulis blog ni pun xde apa2 brite dari akak ipar aku. maknanya mmg xde rezki la aku nak g PD..mmmm...terkilan pun ada, sedih pun ada, tunggu punya tunggu hb aku pun balik tp dgr ayat memula dia ' mcm nak pengsan nih'..mmm punah la harapan. So Legend Water Homes we r not coming!! erghhh!!!

Tiada ulasan: