Khamis, 4 Jun 2009

betul kee??


ehemm..ehemm...m back now!!
apa yg betul ke ni?? aku nak bgtau semua yg rajin membaca blog aku( ade ke peminat blog aku) bahwasanya ...aku mengandung!! aku pegnen 2 bulan..errkk..apsal aku suka sgt pegnen..semua org peknen apa..kan..kan..mesti korg terpelik kan apsal aku teruja sgt
benarnya aku n hubby mmg dh plan thn nh nka bg adik pada anak dara aku th so selama berusaha ni mcm dh giv up...x nampak kesan langsung..alih2 chek dh 2 bln..ALHAMDULILLAHHH!!! suka banget sihh...
aku ingt lps ni aku nak letak info pasai pegnency dlm blog aku...maybe berguna utk sesapa saje yg berkaitan bkn...harap2 nye...

4 ulasan:

Kavinesh berkata...

taniah kak chik, akhirnya sumaiyah akan dapat adik tahun ni ...... ada gak teman buat sumaiyah nanti... ya la mak sibuk ngan kursus dan bengkel.....

akasia@simplycollections berkata...

ooo alhamdulillah...kata nak belanja kalu dah ada no 2 tu.. bila lagi

siti fatimah aka kakchik berkata...

sibuk2 pn sempat lagi auntie kavi..muahahhaha...auntie bile nak kenduri nh??

siti fatimah aka kakchik berkata...

roger...cendol bwh pokok ok...