Isnin, 10 November 2008

dpt baby baru...


baby boy CIk Syuk yg blm bernama lg..comel!!






Pagi td masuk keje ke sahabat aku a.k.a anak buah den Sal msg bgtau ust. Shukreyah dh dpt baby lg..dpt lg??!!tekejut sbb member tgh cuti blajar n sempat lg produce anak th..heheh..gurau cik shuk!so aku pn konpom ngan Mr Adznee di ILIM utk g lawat member th..utk havoc lawatan kami lg , mr adznee invited Mr Zaid join lawatan kami.
ni nka crite skit Ust shukreyah ni ialah bos aku time aku keje kat ICT JAKIM dulu..dia dgn Ust Ruzita tp la ni Ust Ruzita dh mcm PM susahnye nak kontek dia..mm..Mr Adznee n Mr Zaid ialah bekas Staf kat ICT JAKIM so kami ni semua dh jd X staff la nih sbb semua muka baru kat ICt JAkim..Ust RUzita masih lg kekal kat JAKIM..Setia th!!
ok ni rentetan crite anak baru CIk Shuk..anak dia laki n berat dia 3.6kg..perghhh!! berat tui!!eeii..mak dia mkn apa time ngandung nh??hehehe..ni anak num 4 selepas 4 thn x dpt baby..yg syok nya susunan anak cik shuk ni ialah yg sulung laki,num 2 n 3 pompuan n now 4th laki..kene kepung anak2 dara dia...hahaha...so enjoy ..kalu aku?mm..ade rezki x tolak!



aku ngan cik SHuk time kursus di ILIM..still staf ICT JAKIM

Tiada ulasan: